Płatność odroczona
DLA INSTYTUCJI POŻYTKU PUBLICZNEGO
1. Dodaj produkty do koszyka
2. Wybierz przelew tradycyjny
3. Dodaj uwagę do zamówienia
4. Oczekuj na weryfikację
Udzielamy odroczenia 7/14 dni dla instytucji publicznych i budżetowych.
W celu uzyskania odroczonej płatności należy złożyć zamówienie z rejestracją przez stronę internetową i wybrać sposób płatności ,,Przelew tradycyjny”.
Po złożeniu zamówienia pobierz z profilu Klienta fakturę proforma i prześlij jej skan na maila: biuro@maxchem.com.pl. Znajdziesz ją w szczegółach zamówienia na swoim profilu.
Na fakturze proforma dodatkowo muszą się znaleźć:
- Podpis osoby upoważnionej do składania zamówień publicznych
- Pieczątka
- Data
- Informacja na ile dni mamy udzielić odroczenia (7 dni/14 dni)
Po pozytywnej weryfikacji, sposób płatności w zamówieniu zostanie zmieniony, a zamówienie przekażemy do dalszej realizacji. Fakturę VAT wyślemy na adres mailowy najwcześniej w dniu nadania przesyłki.